برگزاری آزمون فاینال دوره کاردانی بهورزان شاغل به صورت الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان

معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان؛

آزمون فاینال دوره کاردانی بهورزان شاغل به صورت الکترونیکی در سه نوبت با حضور و نظارت دکتر سجاد پورباقر معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه و ۲۳۴ نفر از بهورزان شاغل استان در مرکز آزمون دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ستاره شمال، دکتر سجاد پورباقر معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه گفت: این آزمون با هدف سنجش آموخته‌های بهورزان شاغل و ارتقای سطح دانش و مهارت‌های تخصصی آنان برگزار شد و نقش مهمی در افزایش توانمندی نیروهای بهداشتی شاغل در مناطق روستایی ایفا می‌کند.

وی افزود: این برنامه در راستای تقویت توانمندی‌های علمی و عملی بهورزان شاغل و ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی اجرا شده است که بی‌تردید گامی مؤثر در توسعه و بهبود خدمت‌رسانی به جمعیت روستایی استان و ارتقای شاخص‌های سلامت به شمار می‌رود.

این آزمون با نظارت مستقیم نمایندگان معاونت آموزشی، حراست و کارشناسان آموزش بهورزی معاونت بهداشت دانشگاه و از طریق سامانه الکترونیکی «فرادید» برگزار شد و فرآیند برگزاری آن در سه نوبت به‌صورت دقیق و منظم مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.