برگزاری آزمون فاینال دوره کاردانی بهورزان شاغل به صورت الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان
آزمون فاینال دوره کاردانی بهورزان شاغل به صورت الکترونیکی در سه نوبت با حضور و نظارت دکتر سجاد پورباقر معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه و ۲۳۴ نفر از بهورزان شاغل استان در مرکز آزمون دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری ستاره شمال، دکتر سجاد پورباقر معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه گفت: این آزمون با هدف سنجش آموختههای بهورزان شاغل و ارتقای سطح دانش و مهارتهای تخصصی آنان برگزار شد و نقش مهمی در افزایش توانمندی نیروهای بهداشتی شاغل در مناطق روستایی ایفا میکند.
وی افزود: این برنامه در راستای تقویت توانمندیهای علمی و عملی بهورزان شاغل و ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی اجرا شده است که بیتردید گامی مؤثر در توسعه و بهبود خدمترسانی به جمعیت روستایی استان و ارتقای شاخصهای سلامت به شمار میرود.
این آزمون با نظارت مستقیم نمایندگان معاونت آموزشی، حراست و کارشناسان آموزش بهورزی معاونت بهداشت دانشگاه و از طریق سامانه الکترونیکی «فرادید» برگزار شد و فرآیند برگزاری آن در سه نوبت بهصورت دقیق و منظم مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.




















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0