به گزارش پایگاه خبری ستاره شمال به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان گلستان، در راستای برنامههای عملیاتی سال ۱۴۰۵ و با هدف بهرهگیری از حداکثر ظرفیتهای تولیدی استان، پنجمین جلسه کمیته پایش با حضور اعضای این کمیته برگزار گردید.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان در این خصوص گفت: در این نشست تخصصی، پرونده ۱۱ طرح صنعتی راکد مورد واکاوی دقیق قرار گرفت. اعضای کمیته ضمن بررسی موانع و چالشهای احصا شده در مسیر اجرای این پروژهها، به بحث و تبادل نظر پیرامون ارائه راهکارهای حمایتی، قانونی و اجرایی جهت تعیین تکلیف و بازگرداندن این طرحها به چرخه تولید پرداختند.
رضا شهمرادی هدف از برگزاری منظم این جلسات را استمرار این کمیته با تأکید بر رفع موانع تولید و شناسایی طرح های غیرفعال را از اولویتهای این شرکت در سال جاری دانست و تمامی تلاشها بر آن است تا با اتخاذ تصمیمات مقتضی و تسهیلگری در فرآیندهای اداری، زمینه مساعد برای اشتغالزایی و رونق صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان فراهم گردد.




















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0