برگزاری پنجمین جلسه کمیته پایش جهت بررسی وضعیت طرح‌های راکد

شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان؛

به گزارش پایگاه خبری ستاره شمال به‌ نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان، در راستای برنامه‌های عملیاتی سال ۱۴۰۵ و با هدف بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌های تولیدی استان، پنجمین جلسه کمیته پایش با حضور اعضای این کمیته برگزار گردید.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان در این خصوص گفت: در این نشست تخصصی، پرونده ۱۱ طرح صنعتی راکد مورد واکاوی دقیق قرار گرفت. اعضای کمیته ضمن بررسی موانع و چالش‌های احصا شده در مسیر اجرای این پروژه‌ها، به بحث و تبادل نظر پیرامون ارائه راهکارهای حمایتی، قانونی و اجرایی جهت تعیین تکلیف و بازگرداندن این طرح‌ها به چرخه تولید پرداختند.

رضا شهمرادی هدف از برگزاری منظم این جلسات را استمرار این کمیته با تأکید بر رفع موانع تولید و شناسایی طرح های غیرفعال را از اولویت‌های این شرکت در سال جاری دانست و تمامی تلاش‌ها بر آن است تا با اتخاذ تصمیمات مقتضی و تسهیل‌گری در فرآیندهای اداری، زمینه مساعد برای اشتغال‌زایی و رونق صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فراهم گردد.