به گزارش پایگاه خبری ستاره شمال، مدیر دفتر مشارکتهای مردمی حساب ۱۰۰ بنیاد مسکن استان گلستان از کمک ۲ میلیارد تومانی خیرین استان به ساخت مسکن برای محرومان و نیازمندان خبر داد و ابراز داشت: از این مبلغ حدود ۵۰۰ میلیون تومان نقدی و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان غیر نقدی بوده است.
مهندس عسگری با بیان اینکه تا کنون ۷۵ واحد مسکونی در شهرها برای نیازمندان تامین شده و یا در دست احداث است، افزود: ۴۹ واحد مسکونی هم در روستاهای استان احداث و به نیازمندان تقدیم شده است.
وی همچنین با بیان اینکه همکاران بنیاد مسکن گلستان در سال گذشته ۱۰۰ میلیون تومان به حساب ۱۰۰ حضرت امام کمک کرده اند، از خیرین خواست تا با کمک به این حساب در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.



















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0