فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دستگاه قضا و شهدای مسیر حق و عدالت، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را که امسال با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان تقارن یافته است، به تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش پایگاه خبری ستاره شمال به نقل از خبرنگار خبرگزاری پلیس، در متن پیام سردار “سعید دادگر” آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته قوه قضائیه، یادآور استقامت مردانی است که در مسیر تحقق عدالت، از جان خود گذشتند و نام خود را در تاریخ این سرزمین جاودانه ساختند. این ایام، فرصتی مغتنم برای پاسداشت مجاهدتهای بیوقفه کسانی است که شعار حق و عدالت را سرلوحه کار خویش قرار دادهاند.
امسال که این هفته با ایام سوگواری سرور آزادگان عالم، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همزمان شده، بیش از پیش درمییابیم که مسیر عدالتخواهی، همواره با مشقت و ایثار همراه بوده و هر جا نامی از مظلومیت و حقطلبی به میان آمده، خون پاک شهیدان ضامن بقای آن بوده است.
امنیت پایدار و نظم آرامشبخش امروز استان گلستان، مرهون تعامل عمیق و همدلی صمیمانه میان فرماندهی انتظامی و مجموعه قضایی استان است. این دو نهاد در کنار یکدیگر، با دقت و هوشیاری کامل، در راستای احقاق حق و برقراری عدالت، مانع تضییع حقوق مردم شده و با قانونشکنان برخوردی قاطع و عادلانه دارند.
اینجانب ضمن تسلیت ایام و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام عرصه قضا و نظم عمومی، هفته قوه قضائیه را به رئیس کل دادگستری استان گلستان، قضات محترم و تمامی کارکنان پرتلاش و متعهد این دستگاه خطیر صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگی آنان از درگاه الهی، صحت، سلامت و توفیقات روزافزون در خدمت به نظام و میهن اسلامی مسئلت دارم.
سرتیپ دوم سعید دادگر
فرمانده انتظامی استان گلستان



















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0