فرمانده انتظامي آق قلا از دستگيري 10 نفر از عاملان نزاع و درگیری دسته جمعي در اين شهرستان خبر داد .
سرهنگ “حسین صفرزاد” در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاري پليس ، بيان کرد: در پي اعلام به مرکز فوريتهاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک فقره نزاع دسته جمعي در يکي از روستاهاي بخش وشمگیر اين شهرستان، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران آن پاسگاه قرار گرفت .
به گزارش پایگاه خبری ستاره شمال به نقل از خبرنگار خبرگزاری پليس، سرهنگ”حسین صفرزاد” گفت: در پي نزاع و درگیری نزاع دسته جمعی فی مابین 2 طایفه در این روستا، بلافاصله با حضور به موقع گشت انتظامي در محل مشخص شد طرفین درگیری حوالي نيمه شب به دلیل اختلافات قبلی با يکديگر درگير و با چوب و چماق باعث مجروحيت چند نفر شده بودند.
سرهنگ صفرزاد ضمن اشاره به حضور به موقع ماموران در محل درگيري و شناسایی و دستگیری 10نفر از عاملان این درگیری خاطر نشان کرد: متهمان جهت کسب تکلیف و سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان آق قلا در پایان گفت: شهروندان بايد بدانند براي حل هر مشکل و مسالهاي راه حل منطقي و قانوني وجود دارد و تصميمات آني و هيجاني در برخي از موارد ممکن است منجر به درگيرهايي شود که مشکلات بيشتري براي افراد بوجود ميآورد.



















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0