به گزارش پایگاه خبری ستاره شمال، مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهید والامقام حسین آذرسا در راستای دومین کنگره ملی 4000شهید استان با حضور خانوادههای معظم شهدا، مردم شهیدپرور و مسئولان شهری قرق برگزار شد.
در این مراسم که با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار گردید، حاضران با قرائت فاتحه و یادآوری رشادتهای این شهید گرانقدر، بار دیگر با آرمانهای والای شهدا و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
یاد و نام شهید حسین آذرسا وشهید علی سراوانی درکنار سایر شهدا همواره به عنوان افتخار و آبروی محله در دل مردم قرق زنده و جاودان خواهد ماند.



















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0