جلسه شورای عالی مدیریت مصرف برق با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ،نمایندگان ادارات در گلستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری ستاره شمال به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان؛سیداحمد موسوی گفت : مردم همیشه همیار صنعت برق بوده و با مدیریت مصرف برق، بيش از پيش خادمان خود در صنعت برق را ياري خواهند نمود.
وی افزود : صنعت برق در جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان ،خسارت های زیادی را در سطح کشور متنمل شده، که این مهم با همکاری مشترکین فهیم استان جبران خواهد شد.
موسوی اضافه کرد : امسال نسبت به سال قبل، تقریبا یکماه هوا دیرترشروع به گرم شدن نمود که از مشترکین محترم استدعا داریم که انشاا… با مديريت مصرف برق، صنعت برق را ياري نمایند.
در ادامه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت : در حوزه برق ،بنا به گفته وزیر نیرو با توجه به شرایط جوی و همچنین همراهی مشترکین،کمتر مشکل داریم ولی این دلیل نمی شود که مدیریت مصرف نشود.
مهیایی اضافه کرد : اطلاع رسانی در نحوه مدیریت برق به هم استانیها از موارد مهم میباشد و انتظار می رود دستگاههای متولی این مهم را رعایت کنند.



















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0