در نشست یکی از اعضای شورای روستای قلعه جیق با رئیس مخابرات آق قلا بر تقویت آنتن دهی و پوشش همراه اول تاکید شد .
به گزارش پایگاه خبری ستاره شمال به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان، یکی از اعضای شورای روستای قلعه جیق در نشستی با دکترکامبیز بیک محمدی، رئیس مخابرات آققلا، خواستار انجام اقدامات لازم در جهت تقویت پوشش آنتن دهی همراه اول در این روستا شد .
دکتر بیک محمدی در این نشست با تأکید بر اهمیت بهبود زیرساختهای مخابراتی در مناطق روستایی، توضیحاتی درباره برنامههای مخابرات برای بهبود آنتندهی در سطح شهرستان ارائه کرد. وی اشاره کرد که اقدامات لازم به منظور تقویت سیگنالهای تلفن همراه در روستای قلعه جیق در دست انجام است و امیدواریم به زودی پوشش کامل و با کیفیت را فراهم نماییم .



















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0