بازدید میدانی معاون استاندار از بازار و زیرساختهای گردشگری گمیشان و سیمینشهر
عبدالعلی کیانمهر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار به همراه سجادی مدیرکل دفتر سرمایهگذاری و اشتغال استانداری، قشلاقی مدیرکل تعزیرات حکومتی، حسنزاده مدیرکل صمت و هزارجریبی رئیس سازمان جهادکشاورزی از بازار، زیرساختهای گردشگری و اسکان مسافرین شهرستان گمیشان و سیمینشهر بازدید کرد.
کیانمهر در این بازدیدها گفت: آرامش خوبی در بازار برقرار هست و کالا به وفور در دسترس آحاد مردم جامعه قرار دارد.
معاون اقتصادی استاندار در بازدید از موزه شهرستان گمیشان افزود: این شهرستان تاریخی، مقصدی زیبا و خاطرهانگیز برای گردشگران خواهد بود و امکانات مناسبی برای اسکان مسافران و گردشگران تدارک دیده شده است.


















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0