بازدید مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان و مدیران شهری از پروژه‌های سطح شهر؛ کیفیت و ایمنی در کانون توجه

سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان؛

به گزارش پایگاه خبری ستاره شمال، محمد ابراهیم پور رئیس سازمان به همراه اعضای هیات مدیره و بازرس سازمان، همچنین شهردار، معاون منطقه یک و مدیر دفتر نمایندگی گرگان، از تعدادی پروژه های ساختمانی سطح شهر بازدید کردند.

در این بازدید میدانی، روند اجرای پروژه‌ها، کیفیت عملیات اجرایی، رعایت ضوابط فنی و مقررات ملی ساختمان و همچنین وضعیت ایمنی کارگاه‌های ساختمانی مورد بررسی قرار گرفت. حاضران بر لزوم ارتقای کیفیت ساخت‌وساز، رعایت استانداردهای فنی و توجه ویژه به ایمنی عوامل اجرایی و شهروندان تأکید کردند.

در پایان نیز مقرر شد موارد مطرح‌شده در راستای بهبود روند اجرا و افزایش کیفیت و ایمنی پروژه‌ها از سوی دستگاه‌های مرتبط پیگیری و اجرایی شود.