به گزارش پایگاه خبری ستاره شمال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری کردکوی،سومین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کردکوی به ریاست شهربانو برهانی فرماندار و با حضور کیا معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کردکوی برگزار شد.
این جلسه که در راستای هماهنگی و بررسی اجرای برنامه های تجمیعی ادارات شهرستان در هفته مبارزه با مواد مخدر تشکیل شده بود برهانی فرماندار ضمن تشکر از تلاش بی وقفه نیروی انتظامی درسال گذشته و سال جاری در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، از دستگاههاي اجرایی شهرستان خواست در سال جاری با ضمن حفظ و گسترش هماهنگی،با برنامه ریزی کارشناسی شده در بخشهای فرهنگی و اجتماعی در راستای مبارزه جدیتر با تولیدکنندگان ،توزیع کنندکان و مصرف کنند گان مواد مخدر ، به عمل آورنند.فرماندار کردکوی به اهمیت نقش آگاهی بخشی و ارایه آموزش لازم به جامعه هدف ،تصریح کردند در مبارزه با این پدیده شوم،بحث پیشگیری بسیار مهمتر از مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و درمان مصرف کنندگان آن می باشد.
گفتنی است ؛ در ادامه این نشست هریک از اعضا ضمن ارائه گزارش عملکرد اداره مربوطه در سه ماهه سال جاری به برنامه های خود در هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره کردند.



















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0