به گزارش پایگاه خبری ستاره شمال به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقهای گلستان، در این برنامه کوهنوردی ۵ نفر از همکاران کوهنورد این شرکت حضور داشتند و صعود با موفقیت به قله لندهکوه به انجام رسید.
سرپرست گروه کوهنوردی شرکت آب منطقهای گلستان با اشاره به برنامههای مستمر این رشته ورزشی در طول سال، اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامهها، ایجاد نشاط سازمانی، تقویت روحیه همدلی، افزایش اعتماد به نفس و ارتقای آمادگی جسمانی همکاران است و صعود به قلل مختلف داخل و خارج استان در دستور کار قرار دارد.



















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0