جشنواره تخفیف ۵۰ درصدی شرکت مخابرات به مناسبت هفته ارتباطات

مخابرات منطقه گلستان؛

به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و هفته ارتباطات، جشنواره فروش ویژه سرویس‌ها و محصولات تجاری و سازمانی با هدف تقویت زیرساخت‌های ارتباطی و ارائه تسهیلات به مشتریان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری ستاره شمال به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان، این کمپین با شعار « تقویت تاب‌آوری در دنیای متصل» از ابتدای روز کاری یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۵ آغاز شده و تا پایان روز کاری یکشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۵ به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

در این بازه زمانی، محصولات و خدمات منتخب با تخفیف‌های استثنایی به متقاضیان عرضه می‌شود که جزئیات آن به شرح زیر است:

* سرشماره‌های ۴ و ۵ رقمی: تا سقف ۵۰ درصد تخفیف
* سرویس Tel-X: تا سقف ۵۰ درصد تخفیف
* شماره‌های رند و سفارشی: تا سقف ۵۰ درصد تخفیف
* سرویس فیبر دسترسی: تا سقف ۳۰ درصد تخفیف (بر اساس تعرفه‌های سال ۱۴۰۵)

این اقدام در راستای معرفی هرچه بهتر خدمات و افزایش فروش محصولات سازمانی، برنامه‌ریزی شده است.