ارتباط مخابراتی مشترکین در روستای سندیکای شهرستان گالیکش بصورت پایدار برقرار شد.
به گزارش پایگاه خبری ستاره شمال به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان بازسازی و ترمیم کابل 500زوجی روستای سندیکا که بر اثر سرقت کابل دچار مشکل شده بود با تلاش همکاران مخابراتی ترمیم و بازسازی شد، و ارتباط مشترکین این روستا مجددا برقرار شد.
مهندس مجید خسروی رییس مخابرات شهرستان گالیکش با اعلام این خبر گفت پایداری و بر خط بودن ارتباطات مخابراتی در همه ی شهرها و روستا ها برای مخابرات منطقه گلستان از اهمیت بالایی برخوردار است و ما در شهرستان گالیکش تلاش میکنیم تا این پایداری و برخط بودن را حفظ کنیم.
وی افزود این اقدامات در حفظ کیفیت خدمات مخابراتی بوده ، حفظ خدمات باعث رضایت مندی مشترکان شهر و روستا ها میشود.



















ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0