تامین ارتباط پایدار مخابراتی در روستای سندیکا از توابع شهرستان گالیکش

مخابرات منطقه گلستان؛

ارتباط مخابراتی مشترکین در روستای سندیکای شهرستان گالیکش بصورت پایدار برقرار شد.
به گزارش پایگاه خبری ستاره شمال به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان بازسازی و ترمیم کابل 500زوجی روستای سندیکا که بر اثر سرقت کابل دچار مشکل شده بود با تلاش همکاران مخابراتی ترمیم و بازسازی شد، و ارتباط مشترکین این روستا مجددا برقرار شد.
مهندس مجید خسروی رییس مخابرات شهرستان گالیکش با اعلام این خبر گفت پایداری و بر خط بودن ارتباطات مخابراتی در همه ی شهرها و روستا ها برای مخابرات منطقه گلستان از اهمیت بالایی برخوردار است و ما در شهرستان گالیکش تلاش میکنیم تا این پایداری و برخط بودن را حفظ کنیم.
وی افزود این اقدامات در حفظ کیفیت خدمات مخابراتی بوده ، حفظ خدمات باعث رضایت مندی مشترکان شهر و روستا ها میشود.