پیام تقدیر و تشکر از آیت‌الله نورمفیدی و استاندار گلستان در پی برگزاری مراسم ختم فرماندار فقید مراوه‌تپه در گرگان

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان؛

به گزارش پایگاه خبری ستاره شمال به نقل از روابط عمومی، در بخشی از این پيام آمده است:

بدین‌وسیله نهایت سپاس و قدردانی خود را از محضر مبارک آیت‌الله نورمفیدی نماینده معزز ولی‌فقیه در استان و جناب آقای دکتر علی‌اصغر طهماسبی استاندار گلستان، ابراز می‌داریم.

برگزاری مراسم ختم باشکوه برای مرحوم “حضرتقلی حاجیلی دوجی، فرماندار فقید مراوه‌تپه” در مسجد جامع گلشن گرگان، با حضور و حمایت شما سروران گرامی، جلوه‌ای ارزشمند از اهتمام به تکریم خدمت‌گزاران صادق نظام و مردم بود.

اقدامی که فراتر از نگاه‌های قومی و مذهبی، نشان‌دهنده‌ اهمیت حفظ و تقویت بیش از پیش وحدت، احترام به خادمان واقعی جامعه و ارج‌گذاری به زحمات و تلاش های آنان می باشد.

این حضور صمیمانه و ارزشمند، موجب دلگرمی و خوشحالی خانواده آن مرحوم و مردم قدرشناس شهرستان مرزی مراوه‌تپه شد و برگ زرینی بر کارنامه مردم‌داری و بزرگ‌منشی مردم این دیار رقم زد.

تلاش و حضور ارزشمند شما بزرگواران در برگزاری این مراسم، جلوه‌ای روشن از همبستگی، احترام متقابل و اهتمام به وحدت و برادری در استان گلستان به عنوان نگین سرزمین برادری و رنگین کمان اقوام کشورمان بود.

از درگاه خداوند متعال برای همه شما بزرگواران سلامتی، توفیق روزافزون و عزت مستمر مسئلت داریم.

از طرف؛

حجت‌الاسلام نورعلی دیلم، رئیس مرکز اسلامی گلستان

خدایار سیفی، جانشین فرماندار مراوه‌تپه

آخوند یوسف غراوی، امام جمعه مراوه‌تپه

آخوند ناصر محمد قزل،مسئول شورای هماهنگی تبلیغات و نائب امام جمعه مراوه تپه .