بررسی وضعیت خیابان شهید محمدی از سوی شهردار منطقه یک گرگان

شهرداری و شورای شهر گرگان؛

به گزارش پایگاه خبری ستاره شمال، حسین تجری مدیر شهرداری منطقه یک گرگان به اتفاق ابوالفضل تجری، حمیدرضا آقاملایی و مهران کاظم‌نژاد اعضای شورای اسلامی شهر روز گذشته با حضور در محله قلعه حسن از خیابان شهید محمدی بازدید کردند.

هدف از این بازدید که به درخواست اهالی محله صورت گرفته است، بررسی و رسیدگی به مشکلات منازل مسکونی آسیب‌دیده حاشیه رودخانه بر اثر سیلاب بی‌سابقه اخیر و نیز پاکسازی حاشیه رودخانه بوده است.

همچنین باتوجه به درخواست اهالی در خصوص جمع‌آوری تیر چراغ برق واقع در خیابان جهت آزادسازی و بازگشایی معبر تصمیمات لازم اتخاذ شد.

شهرداری منطقه یک بازدیدهای میدانی جهت رسیدگی به موضوعات و مسائل محلات و معابر شهری را بصورت مستمر و هفتگی در دستور کار خود قرار داده است.