دیدارمدیران کل و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش گلستان با آیت‌الله نورمفیدی

دیدار با آیت الله نورمفیدی؛

مدیران کل آموزش و پرورش، نوسازی مدارس ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دانشگاه فرهنگیان و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش گلستان با آیت‌الله نورمفیدی نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه گرگان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری ستاره شمال به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس گلستان، در این دیدار مدیران کل گزارشی جامع و کاملی از عملکرد دستگاه خود از ابتدای آغاز «جنگ تحمیلی سوم» تاکنون و به نقش آفرینی فعال جامعه تعلیم وتربیت در شرایط کنونی ارائه دادند.

همچنین در این دیدار هرکدام از دستگاه های نظام تعلیم وتربیت از برپایی موکب های عزاداری و حضور حماسی قشر فرهنگیان ، دانش آموزان و نقش مدارس در برپایی خیمه عزای رهبر کبیر انقلاب و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای اعلام کردند.

در این دیدار قدرت‌اله نظری، مدیرکل آموزش و پرورش استان از برگزاری مراسم اربعین «قائد امت» و حضور پرشور فرهنگیان در میادین شهرها ارائه کرد و افزود: جامعه فرهنگیان استان همواره در مسیر آرمان‌های انقلاب استوار ایستاده است.

نظری با اشاره به تداوم جریان آموزش در بستر شبکه «شاد» در شرایط جنگی کنونی، بر حفظ کیفیت آموزشی و همچنین ارائه خدمات اسکان و رفاهی به فرهنگیان تأکید نمود.

وحید فراهی مدیر کل نوسازی مدارس گلستان بیان کرد: در سال گذشته با همت مردم و خیرین بزرگوار و کمک های ارزشمند دولت خدمتگذار 64 پروژه آموزشی و پرورشی با 290 کلاس در و اعتباری بالغ بر 835 میلیارد تومان تحویل دانش آموزان عزیز استان شده است.

فراهی به آسیب دیدگی و تخریب ۱۱۶۸ مدرسه تحت تاثیر حملات آمریکایی – صهیونیستی در جنگ تحمیلی سوم اشاره کرد و افزود: در سطح کشور پویشی به نام پویش فرشته های میناب برای احداث و بازسازی مدارس جنگ زده راه اندازی شده است که مردم عزیز و خیرین نیک اندیش استقبال چشمگیری برای کمک به مدارس جنگ زده دارند.