درختکاری به یاد رهبر شهید در مرکز مخابرات پیامبر اعظم (ص)

عیدی مدیرعامل مخابرات گلستان؛

آئین درختکاری به یاد رهبر شهید امام خامنه‌ای با حضور مدیر مخابرات منطقه گلستان در محوطه مخابرات مرکز پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ستاره شمال به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان آیین حسنه درختکاری به یاد رهبر شهید امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با حضور مهندس بهرام عیدی، در محوطه مرکز پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

این برنامه با هدف ترویج فرهنگ درختکاری و پاسداشت یاد و نام شهیدان جنگ رمضان به ویژه رهبر شهید امام خامنه ای (مدظله العالی ) انجام گرفت و کارکنان نیز در آن مشارکت داشتند.

در جریان اجرای این آئین ، مهندس بهرام عیدی بر اهمیت توجه به محیط ‌زیست و نقش مجموعه مخابرات در ارتقای فضای سبز تأکید کرد.

وی با اشاره به ارزش نمادین این اقدام، آن را ادای احترام به مقام والای رهبر شهید و تأکید بر استمرار مسیر خدمت و اخلاق دانست.

در پایان، تعدادی نهال در نقاط مختلف محوطه کاشته شد و برنامه‌هایی برای نگهداری و توسعه بیشتر فضای سبز مرکز تدوین شد.

روابط‌عمومی مخابرات منطقه گلستان اعلام کرد که این اقدام بخشی از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مجموعه در سال جاری است.