موسوی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان، با اشاره به اهمیت مدیریت بار و وصول مطالبات، بر لزوم تمرکز جدی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان بر این موضوعات تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق گلستان، موسوی در نشست هماهنگی عبور از اوج بار تابستان ۱۴۰۴ که به صورت ارتباط برخط با سایر مدیران مدیریت های توزیع برق شهرستانهای استان و به دلیل اهمیت موضوع با حضور شورای معاونین و هیئت مدیره برگزار شد، اظهار داشت: «وصول مطالبات موتور محرکه شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان بوده و تمامی همکاران ما باید با بهرهگیری از همه ظرفیتها و روشهای موجود، در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند.»
وی افزود: «در عین حال باید شرایط سخت مردم و مشترکین استان نیز در نظر گرفته شود تا در مسیر وصول مطالبات، اصل رعایت حال مشترکین حفظ گردد.»
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با اشاره به سیاستهای وزارت نیرو درباره مدیریت مصرف و مقابله با بدمصرفی تصریح کرد: «مطابق با برنامههای وزارت نیرو، لازم است برخورد جدیتری با مشترکین بد مصرف، به ویژه در بخش خانگی و تجاری، صورت پذیرد، بر همین اساس، تجهیزات اندازهگیری مصرف مشترکین خانگی پرمصرف هر ۱۵ روز یک بار قرائت خواهد شد.»
وی همچنین بر ضرورت احداث نیروگاههای خورشیدی در ادارات دولتی و برخورد قاطع با استفادهکنندگان برق غیرمجاز تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: «این اقدامات در کنار مدیریت بار، نقش مهمی در تامین برق پایدار و جلوگیری از خاموشیها دارد.»
در بخش دیگری از این نشست، موسوی به موضوع تأخیر در روند فعالیتها به دلیل وقایع اخیر اشاره کرد و گفت: «روزهای سخت ناشی از بحرانهای اخیر سبب ایجاد وقفه در برخی امور از جمله قرائت کنتور و وصول مطالبات شد، اما با تلاش همه همکاران امیدواریم به سرعت شرایط به روال عادی بازگردد و خدمات رسانی مطلوبتری به مردم استان داشته باشیم.»
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0