مدیر عامل شرکت آبفا گلستان؛

72.2 درصد تماس با سامانه 122 آبفا از گرگان و گنبدکاووس است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان از رسیدگی به بیش از 34 هزار تماس تلفنی ثبت شده هم استانی‌ها در سامانه پاسخگویی به مشتریان CRM از ابتدای سال 1403 تاکنون خبر داد.

ابوالفضل رحیمی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش 34 هزار تماس تلفنی ثبت شده در سامانه پاسخگویی به مشتریان با شماره تماس 122 انجام شده که از این مقدار 14 هزار و 925 مورد مربوط به حوادث و اتفاقات آب و بیش از 19 هزار و 952 مورد در سایر بخش‌های خدمات آب و فاضلاب و 393 مورد در بخش اتفاقات فاضلاب ثبت و رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه شهروندان گرگانی با 58 درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته‌اند، ادامه داد: تعداد 20 هزار و 32 مورد حادثه در شهر و روستا‌های گرگان و 5 هزار و 26 حادثه در شهر و روستا‌های گنبدکاووس ثبت و رسیدگی شده که 72.2 درصد تماس‌ها به این دو شهرستان اختصاص داشته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان به تبیین نوع گزارش‌های دریافتی از مشترکین پرداخت و افزود: شکستگی لوله‌های اصلی و انشعابات، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب و نشتی شیرفلکه کنتور بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان در این مدت بوده است.

وی در خصوص حوادث رخ داده در بخش فاضلاب توضیح داد: شهر‌های استان با 393 مورد حوادث فاضلاب و گرفتگی شبکه انشعاب بیشترین علل حوادث فاضلاب بوده است‌.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: سامانه crm به سامانه Gis شرکت متصل گردیده که این باعث افزایش سرعت رفع اتفاقات، بررسی تراکم حوادث آب و فاضلاب، اطلاع‌رسانی دقیق به مشترکین منطقه خاص و آمادگی برای عکس العمل سریع در حوادث غیرمترقبه می‌شود.