بررسی عملکرد مدیریت تجاری مخابرات منطقه گلستان
در جلسه ای با حضور دکتر شهمرادی و ارزیابان اعزامی از معاونت تجاری شرکت مخابرات ایران ، عملکرد مدیریت تجاری مورد بررسی قرار گرفت .
در این جلسه ابتدا دکتر شهمرادی با اشاره به اینکه مدیریت تجاری منطقه گلستان برا اساس خط مشی های تعیین شده از سوی مخابرات ایران فعالیتهای خود را برنامه ریزی می نماید از ابتکار عمل و خلاقیت در بازاریابی و فروش محصولات مخابراتی در استان گلستان خبر داد و افزود : شناسایی نیاز مشتریان در سطح استان چه در مناطق روستایی و چه شهری همچنین ایجاد بسترهای مناسب برای ارائه خدمات مورد نیاز آنها از جمله اقداماتی است که در دستور کار مستمر مخابرات منطقه گلستان می باشد .
وی همچنین از تشکیل تیم های بازاریابی و فروش سرویس FTTH خبر داد وبه تشریح عملکرد این تیمها پرداخت و تاکید کرد : با فعالیت موثر این تیم ها ابتدا در مرکز استان و تسری آن به سایر شهرستانها شاهد رشد شاخص فروش بوده ایم .
در ادامه دکتر محمد رضا اخوت گزارشی از عملکرد مدیریت تجاری ارائه و موانع موجود در پیشرفت برنامه ها را عنوان نمود و خواستار حمایت شرکت مخابرات ایران شد و تاثیر آن در پیشبرد کمپین ها و فعالیتهای تجاری را چشمگیر دانست .
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0