ارتباط مسئولانه معاون زیربنایی شهرداری گرگان با شهروندان در سامانه ۱۳۷

با برقراری سامانه ۱۳۷ شرایطی فراهم شده است که شهروندان مسائل شهری را به صورت تلفنی پی گیری و مطالبات خود را مطرح می کنند.

راه های ارتباطی با شهروندان متفاوت است. گاهی آنها میهمان ما می شوند و زمانی هم ما به دیدار آنها می رویم.

ستاره خزر– با برقراری سامانه ۱۳۷ شرایطی فراهم شده است که شهروندان مسائل شهری را به صورت تلفنی پی گیری و مطالبات خود را مطرح می کنند.

ما هم این فضا را فرصتی بسیار مناسب برای برقراری ارتباط با شهروندان دانسته و به همین خاطر می خواهیم پاسخ گوی بدون واسطه با آنها باشیم اما آنچه برای ما در برقراری این ارتباط مهم است منشا اثر بودن و چاره جویی به موقع دغدغه های شهروندان است.

با چنین نگاهی مقداد صادقیان معاون زیربنایی و حمل و نقل ترافیک شهرداری گرگان در روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور در سامانه ۱۳۷ طی ارتباط تلفنی به سوال ها، درخواست ها، مسائل، نیازها و دغدغه های شهروندان در حوزه عمران و ترافیک شهری پاسخ می دهد.

این پاسخ گویی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ صورت می گیرد.